Körülbelül másfél hónapja írtam a T-Home email címére, hogy szeretnénk tőlük IPTV és internetszolgáltatást vásárolni, ám a lakásban nincs kábel, mert valaki elvágta a vezetéket. Tudni kell, hogy panelházban lakunk, ergo ez nem jelenthet nagy gondot, húznak egy másik tyúkbelet a lépcsőház elosztójából, oszt' kész. Kérdeztem, hogy ez jelent-e plusz anyagi terhet, időbeli csúszást... Természetesen választ azóta sem kaptam.
Ma viszont lent jártunk az óvárosban, s így beugrottam a helyi T-Mobil üzletbe, ahol nemrég kezdték el forgalmazni a T-Home csomagokat, szolgáltatásokat is. Megkérdeztem hát személyesen, hogy ilyenkor mi a teendő. Az, amit írtam. Nem is kerül többe, s az egész körülbelül másfél-két hét alatt lezajlik. Örömmel jöttem ki az üzletből, azzal, hogy megbeszéljük itthon. Holnap is megyünk le, ha úgy döntetnénk, helyben leszünk.
Nemrég felnéztem a T-Home honlapjára, szerettem volna ellenőrizni a havi díjat. Beírtam a címünket, kiválasztottam a kért szolgáltatásokat, majd kértem a kalkulációt... és akkor jött a pofára esés! A pár hete még kompatibilis címünk hirtelenjében minden olyan szolgáltatással inkompatibilissé vált, amihez tyúkbél kell. Mi a... ??? Lányos zavaromban - vagy rutinos öreg rókaként - lekérdeztem ugyanezt a két emeletszomszédunk címére is. A rendszer szerint náluk minden tökéletesen működne. 0.o
Foglaljuk össze a történet lényegét: segítséget kértem emailben, amire lusták voltak válaszolni másfél hónap alatt is, de azt pikk-pakk megoldották, hogy az online felületen letiltsanak mindent a címünkről. :S
Még mindig szeretem a rózsaszín párducot!
Ma viszont lent jártunk az óvárosban, s így beugrottam a helyi T-Mobil üzletbe, ahol nemrég kezdték el forgalmazni a T-Home csomagokat, szolgáltatásokat is. Megkérdeztem hát személyesen, hogy ilyenkor mi a teendő. Az, amit írtam. Nem is kerül többe, s az egész körülbelül másfél-két hét alatt lezajlik. Örömmel jöttem ki az üzletből, azzal, hogy megbeszéljük itthon. Holnap is megyünk le, ha úgy döntetnénk, helyben leszünk.
Nemrég felnéztem a T-Home honlapjára, szerettem volna ellenőrizni a havi díjat. Beírtam a címünket, kiválasztottam a kért szolgáltatásokat, majd kértem a kalkulációt... és akkor jött a pofára esés! A pár hete még kompatibilis címünk hirtelenjében minden olyan szolgáltatással inkompatibilissé vált, amihez tyúkbél kell. Mi a... ??? Lányos zavaromban - vagy rutinos öreg rókaként - lekérdeztem ugyanezt a két emeletszomszédunk címére is. A rendszer szerint náluk minden tökéletesen működne. 0.o
Foglaljuk össze a történet lényegét: segítséget kértem emailben, amire lusták voltak válaszolni másfél hónap alatt is, de azt pikk-pakk megoldották, hogy az online felületen letiltsanak mindent a címünkről. :S
Még mindig szeretem a rózsaszín párducot!
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése
A megjegyzések moderálás után kerülhetnek ki a blogba!